
Woningmakelaar van het jaar Award 2013 - categorie Marketing
Pararius was dit jaar wederom hoofdsponsor van de Woningmakelaar van het jaar Awards in de categorie Marketing. Makelaars die een innovatieve en succesvolle marketingactie gehouden hebben dongen mee naar de Marketing Award. De winnaar werd bekend gemaakt op kasteel Groeneveld in Baarn waar Pararius de eerste prijs uitreikte aan Brockhoff Makelaars voor hun concept Elkedaggoedkoper.nl.
Elkedaggoedkoper.nl is een verkoopmethode waarbij verkopers de gewenste maximale waarde van hun huis loslaten en een bodemprijs bepalen waarna er elke dag wordt afgeroomd. Dit maakt het voor kopers zeer spannend om de woning te volgen en uiteindelijk op een voor hun geschikte prijs te kopen voor dat een ander dat doet. Met andere woorden: Op Elkedaggoedkoper.nl wordt de vraagprijs een dagprijs en die prijs daalt dus elke dag een stukje verder tot de bodemprijs is bereikt. Het resultaat: de helft van de dertig deelnemende huizen werd verkocht sinds de start in juni 2013. Deze huizen stonden gemiddeld 388 dagen op traditioneel in de verkoop. De Marketing Award werd net zoals vorig jaar uitgereikt door de algemeen directeur van Pararius Jasper de Groot die ook in de vakjury zat.